BLOGÉRTESÍTŐ

 

Amennyiben szeretné rendszeresen megkapni az SHD Group hírlevelét, kérjük, adja meg adatait!

Webdesign

Kezdő vállalkozásként minden forint elköltését meggondoljuk. Sokszor kell priorizálnunk, döntéseket hoznunk, hogy mi fér bele a költségvetésünkbe.

 

Van, amit azonban mindenképpen szem előtt kell tartanunk. A mai piaci versenyben a marketingre, reklámra nem költeni egyenlő a vállalkozás sikertelenségével.

 

Gondolhatjuk, hogy mi majd a minőségünkkel, szájról szájra terjedve elérhetjük a leendő vásárlóinkat, de nem így van. Az internet felgyorsult világában, a facebook és más közösségi oldalak elterjedése mellett a "szájhagyomány" sokkal inkább áttevődött az internetre.

 

ux-788002_640.jpg

Ha nincs logónk, névjegykártyán, facebook-oldalunk és honlapunk, az olyan, mintha nem is léteznénk. 


Tudom, ezek nagy szavak, de sajnos így van, és sokszor ez is kevés. Hiába vagyunk fent az interneten, ha nem gyártunk oda tartalmat. Folyamatosan frissülő blog, új írások, termékeink, szolgáltatásaink bemutatása, vevőink véleményének feltöltése...enélkül nem fog menni. 

 

Ha ezek megvannak, indulhat is a munka. A termékek, szolgáltatások reklámozása, a potenciális ügyfelek felkeresése. Mára az ún. hideghívások (meglévő vagy saját magunk által készített adatbázisból potenciális ügyfélcsoportok telefonos megkeresése) jóval kevésbé hatékony, mint korábban. Az emberek és a cégek sem szeretik a kéretlen telefonhívásokat, az e-maileket a levelezőrendszerek már leginkább a spam (vírus) mappába helyezik. Mit érdemes akkor tenni?


Helyben cégünk létezéséről, termékeiről, szolgáltatásairól való tájékoztatásra továbbra is jó eszköz a molinó-készítés és a szórólap is. Egy nagyméretű, jól látható molinót már 8-10 ezer forint közötti összegért el lehet készíteni, ami jónéhány évig működő reklámfelület. 

 

Szórólapot elkészítettetni és a postaládákba eljuttatni már egy bonyolultabb folyamat, de a tervezés (5-6000 HUF) és a kivitelezés (mennyiségtől függően 5,5-9 HUF/db) összességében szintén nem egy nagy költség. A szórólapok postaládába eljuttatását csináltathatjuk diákokkal, családtagokkal, de lehet akár más helyi vállalkozásokat is megkeresni és velük közösen elég jó áron meg tudjuk rendelni a szolgáltatást.

 

És mi a helyzet akkor az internettel? Mit kell tennie a cégnek, hogy minél többen rátaláljának? A mára legelterjedtebb eszköz az ún. tartalommarketing. Ennek a lényege, hogy folyamatosan tesszük fel az internetre (weboldalra, facebook oldalra) az adott tevékenységgel kapcsolatos információkat. Nem akarunk még eladni, tanácsokat, ötleteket, képeket, tapasztalatot osztunk meg, ezzel kerülünk a vevő bizalmába. 

 

sign-posts-91312_640.jpg

Ha sikerült megnyernünk magunknak (nézi és like-olja a bejegyzéseinket), megosztja a híreinket, többször visszatér hozzánk, kérdez, véleményt formál, akkor ezután jöhet az értékesítés. A bizalom és a hitelesség már megvan, így az olvasóinkból pillanatok alatt vevők válhatnak.

 


Ha nem tudja, merre induljon el, hogyan kezdjen neki, keressen minket és ingyenes tanácsadás keretében elmonjuk, hogy az Ön termékéhez, szolgáltatásához mit javaslunk! Utána szabadon eldöntheti, szeretne-e velünk vagy esetleg valaki mással együttműködni! 


Tudjuk, nem könnyű elindulni, de ha már ezt a cikket olvassa, el is indult az úton és biztosan célba ér!

 

Budakeszin működő vállalkozásunk vállalja cégek arculatának (logó, névjegykártya, weboldal) kialakítását, marketinganyagainak (molinó, szórólap, stb.) az elkészítését és legyártatását, valamint a közösségi média felületek működtetését is.

Szolgáltatások

 

Coaching     

Coaching

 

palyazatiras_kep_aloldal.jpg 

Pályázatírás

 

webdesign_web.jpg         

Webdesign

 

munkaero_kozvetites.jpg                                   Munkaerő-közvetítés

LEGÚJABB BLOGBEJEGYZÉSEK

LEGFRISSEBB HÍREK